torsdag, juni 09, 2011

En blomsterkorg

Idag visar jag upp en korg (inspiration från norska Randi Thorssen) jag gjorde till min kusin fru när hon fyllde jämna år. Korgen har jag gjort helt från scratch med cardstock, mönstrat papper, bling, spets, vellum och maaaaassor av blommor!! I korgen lade vi pengar från min familj som jubilaren fick använda helt godtyckligt. :)

In England there is a fantastic flower shop called Wild Orchid Crafts, almost all my flowers are from that shop. I LOVE it!! I will try my luck at their DT Call with this flower basket, wish me luck! :)












13 kommentarer:

Laila sa...

Men så otroligt vacker! :-O *torkar upp dreglet från tangentbordet*

Har ett dop i augusti att tänka på... Skulle ju kunna vara nått tills dess.

Bodil sa...

Fantastiskt vacker!!!

Mim... sa...

Snyggt riktigt snyggt! och lycka till med DT söket.
Ha de....

ASW sa...

Den är jätte fin! Tack så hemskt mycket!

Kruttan sa...

den är helt ljuvlig, du är så jäkla duktig Malin <3

Anonym sa...

Rackarns vacker! :)

Ellinor sa...

Du skulle passa perfekt i deras DT! Jag håller tummarna!

Så läcker korg!

Anonym sa...

Åh, vilken fin smulan!Fixa tutorial på den? *Nickar ivrigt* Det närmar sig bröllopsdag - nervös än? Kram, Skugga

Bev sa...

Hi Malin, your basket is absolutely gorgeous!!!

I have sent you an email about your DT application, can you please check your inbox/spam folder and get back to me :)

My email address is bevscrafts @ gmail.com

hugs
Bev

Ann sa...

oh how lovely this basket is, i would love to know how u made this.

regards Ann

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack tjejer! :D

Skugga: det finns en tutorial som jag använde mig av, den har Randi Thorssen gjort och jag har fetcase:at henne så det ryker om det... Kolla på papirgleder.no :)

Ann MArie: Thany for your words! The basket is from a tutorial made by a norweigan girl named Randi Thorssen. Check out papirgleder.no :)

Stephi sa...

stort grattis till dig!!!!!

onkis sa...

Detta va en riktigt vacker korg,
så många underbara blommor och riktigt med sommar känsla.
Må gott!