tisdag, juli 31, 2012

Ett ramkort med skor

Hallå där!

Så här sista dagen i juli så visar jag upp ett ramkort jag gjort till en kollega som beställde ett dopkort till sin lilla systerdotter. I ramen satte jag ett par små babyskor som jag knåpade samman. Inuti kortet skrev jag in en dikt som jag tyckte passade bra och som vanligt är det överöst av blommor och glitter. :)

Materialet kommer såklart från min absoluta favoritblomaffär: Wild Orchid Crafts! Jag har använt 15mm's rosor, 10mm's rosor, sweetheart blossoms och ett band.

Ha en härlig dag!

**********************

Hi there!

Here comes another project by me. It's a frame card for a baby christening in wich I have put som small baby shoes made out of paper. As usual it contains a lot of flowers and glitter. :) On the inside I have put a wonderful poem.

The material comes of course from my favourite flower shop: Wild Orchid Crafts! I have used 15mm's roses, 10mm's roses, sweetheart blossoms and a ribbon.

Have a nice day!








1 kommentar:

Mojca sa...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw this is absolutely gorgeous. I can't belive that the baby shoes are made out of paper, they look ever so real. You are a remarkable artist!!! Hugs! Mojca