onsdag, april 23, 2014

I have a thing for shoes...

Är det något jag är svag för så är det skor. Höga klackar och mycket glitter, det är min melodi det! Varje år så får jag en glas-sko av min syster Lisa i födelsedagspresent och de får även hänga i julgranen när den pyntas. Det börjar bli en fin samling skor nu. :)

Den här layouten vann jag faktiskt en skisstävling med där Ulrika hade ritat skissen. Jippie mig! :D

Allt material finns hos såklart hos Wild Orchid Crafts!

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

*****
If I would point for a weakness about me it's definitely about shoes. High heels and a lot of glitter, thats the thing! Every year, my sister Lisa, gives me a shoe of glass and they all have the place of honor in my Christmas Tree. It's beginning to be a pretty nice collection now. :)

I actually won a sketch challenge wis this layout. :) Ulrika had drawn the sketch. Yay me! :D

All the material is to find at Wild Orchid Crafts, of course! 

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)









Inga kommentarer: