fredag, juli 25, 2014

Violet and butterflies

För ett tag sedan hade vi som sagt hejdå-fest med mammagruppen när vi "firade" av min kära vän som i skrivande stund faktiskt redan har flyttat hem till Norrland och Sollefteå. Jag tog med mig en liten viol till värdinnan tillsammans med ett set vinglasmarkörer som jag gjort. Jag kan ju inte låta bli att piffa så jag fixade lite olika fjärilar i matchande färger som fick pryda den späda violen.

Ha en fin helg!

********

A while back, we had a "goodbye-party" for my dearest friend who has moved back to the northern part of Sweden and our hometown. I bought a small violet to the hostess along with a set wineglass markers that I've made. I can not help to do that "little extra" so I some butterflies in matching colors to put in the violet.

Have a nice weekend!







Material
Artemio Pearls Round White 11006282 
Bazzill Basics Classic Chantilly T10-1006 
Bazzill Basics Bling Infatuation Cardstock T18-601
Martha Stewart Craft Monarch Butterfly Large Double Punch 42-30002
Martha Stewart Craft Butterfly Stamp And Punch 42-25010 
Martha Stewart Craft Paint Gesso Primer White PL32314 

Inga kommentarer: