fredag, november 14, 2014

Two Queens at Gripsholm

I juli var jag och min man ute på Mälaren tillsammans med Patrik och Jeanette i deras båt. Jag och Jeanette har känt varandra i nästan 10 år och hon har blivit en av mina närmaste vänner. Och vi är ju inte bara vänner, vi är också kollegor på Hobbyworld. :) Riktigt goda vänner som älskar samma hobby, det är något att sätta värde på. :)

Här har jag skapat en layout med massor av härliga Prima Marketingprodukter som Texture Paste och Color Bloom Spray.

***********

I July was me and my husband on a boattrip at Mälaren with Patrik & Jeanette in their boat. Jeanette and I has known each other for almost ten years now and she's one of the closest friends I have. And we are not just friends, we're colleagues at Hobbyworld as well. :) Really good friends that love the same hobby, it's something to treasure. :)

Here comes a layout with a lot of products from Prima Marketing like Texture Paste and Color Bloom Spray.







Material
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
Marianne Design Sunshine Paper Roses RB2202
Marianne Design Silk Lace Off White JU0915  
Prima Art Basics - Texture Paste - Gold Crackle 961558 
Prima Art Basics - Texture Paste - Platinum Crackle 961527 
Prima Sparkling Pastels Storm Cloud - Color Bloom 573768
Prima Vintage Metal Gold Foil - Color Bloom 573805
Prima Marketing Cartographer Globetrotter 574543
Prima Marketing Soubrette Flowers 561574
Prima Marketing Wax Cord - Taupe 576752   
Thickers Jen Hadfield Chipboard - Gilded - Gold 732613

Inga kommentarer: