fredag, oktober 23, 2015

Henrik 40år

Det är många som fyller jämnt i år, inte bara jag. ;) Det syns sannerligen på skörden grattiskort jag gjort för egen räkning och som beställningar. Här kommer ett beställningskort till en Henrik som gillar natur,jag, skogen osv. Jag försökte spegla det med en frostad gran och naturfärger, jag hoppas beställaren blev nöjd. :)

************

It's many who turns in to even numbers this year, more than just me. ;) I have made A LOT of cards for my self to give away and to other people. Here is a card for Henrik, a Henrik who loves hunting, the forest, nature etc. I tried to capture that with a fir-tree and the color of nature. 









Material
Bazzill Basics Classic Kraft T9-960 25/fp
Bazzill Basics Fourz Patch T5-543 25/fp
Bazzill Basics Fourz Mocha Divine T9-933 25/fp
Martha Stewart Crafts Branch Punch M230367
Prima Marketing 6x6 Paper Pad Timeless Memories 847340
Prima Marketing Color Bloom Empress Gold 580315
Prima Marketing Sultry Shimmer Lime Wedge Color Bloom 573850
Prima Marketing Art Basics Texture Paste Gold Crackle 961558
Prima Marketing Art Ingredients Mica Flakes Frosted 961749
Prima Marketing Chalk Edger Knotted Wood 891251
Spellbinders Nestabilities Branching Out S6-006

Inga kommentarer: