fredag, december 25, 2015

Dags att säga hejdå....

Året lider mot sitt slut och efter nästa fyra år har jag bestämt mig för att lämna underbara Hobbyworld. Jag har haft helt fantastiska år här och jag har fått skapa med det senaste först, så himla kul! Jag har fått vänner för livet i mina DT-kollegor och oförglömliga minnen. Jag vill tacka Richard, Micke och Helena som gav mig möjligheten att ingå i Hobbyworlds familj och jag vill tacka mina kollegor, gamla som nuvarande, för en underbar tid! TACK!

Ha en god fortsättning och ett gott nytt år!

Här kommer mina favoritalster från 2015.

***********

It's time for me to leave Hobbyworld, I have so much other things in my life that takes all my time at the moment so I just want to say thanks to Richard, Micke, Helena and alla my colleagues, old and present. You all rock!

Have a really nice Christmas and a happy new year!

Here are my favourite projects from 2015.






 
 




Inga kommentarer: