söndag, februari 18, 2018

Jag ♥ Formel 1

De som känner mig väl vet att jag älskar Formel 1, gräddan av motorsport. Det är fantastiskt roligt att se både på TV och live, att grotta ner sig i varvtider, däckstrategier, nya chassin, downforce osv osv. En av mina stora passioner här i livet. :)

Under 2017 så kunde man posta frågor till förarna via ViaSat Sports Facebooksida och när jag skickade in en fråga till McLarens Fernando Alonso så kom den frågan med i TV-sändningen, med mitt namn och allt! Så jag kan ju skryta med att jag snackat med (på sätt och vis iaf) Fernando Alonso, fd världsmästare i Formel 1. Haha!

Här har jag skapat en layout med senaste papperna från Maja Design, serien Celebration. Jag har smetat på en massa akrylfärg från Martha Stewart, använt stenciler från Tim Holtz, färgat om blommorna i färger som passade mig med hjälp av Prima Color Bloom-sprayer och använt de samma för att få rinnande effekter i bakgrunden. Träswirlen från Kaisercraft har jag målat med akrylfärg och embossat med Nuvo embossingpulver.

Allt smaskigt pysselgodis hittar ni såklart i Scraphusets webshop!












Inga kommentarer: