torsdag, april 08, 2010

Jasmin

Jag ställde upp i en tävling där man endast fick använda vitt, möjligtvis någon detalj i en annan färg (förutom foto dårå), det enda som avviker är blingsnurklan som går svagt i creme (ser lite mörkare ut på bilderna än vad den är) och inte kritvitt. Företaget som sponsrade tävlingen, Ljuva Änglar, var de som valde ut vinnarna och jag kom TVÅA! :) Mycket glad och stolt är jag över det! :) Jag scrappade vårt underbara jasminträd som hänger över solstolarna vid poolen.







Bilderna är klickbara.

4 kommentarer:

ele sa...

jättevacker LO! Grattis till andraplatsen!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack ele!! :)

Suswic sa...

Ja, jag kan bara hålla med ele, den är verkligen vacker!

Teres sa...

Galet snygg layout! Så snyggt att den så gott som enbart går i vitt. (min favorit färg för övrigt)