tisdag, juni 08, 2010

Triss i P för Brunkullan!

Pink Paislee Queen Bee vs Pyrmaidkort = sant! Jag tror att dessa tre P:en lyckades rätt bra tillsammans, men hur svårt kan det vara när man jobbar med Pink Paislee? Inte alls, det är UNDERBARA papper, som jag fick i mitt DT-paket från Brunkullan Scrap & Card! Det här pyramidkortet gjorde jag till min svåger när han fyllde 40. För att få sedelrullen i mitten att stå kvar så vek jag ihop en liten låda och fäste med brads i botten.

Jag har använt mig av vit cardstock, Pink Paislee's Bees Wax, Pink Paislee's Honeycomb, distressen Bundled Sage, Edge Scraper, bling, rosor och blad och band. Korkskruvarna gjorde jag av tunna remsor av pappret som jag tvinnat.









Hoppas ni känner er inspirerade! In i butiken och botanisera bland alla godsaker!!



5 kommentarer:

Miis sa...

Den är såå himla fin!!! Kanske en liten tutorial på HUR man gör den ;o)) Pöss o ha en bra dag gums

Anita sa...

Men sååå läckert! Det där pappren måste jag absolut kika vidare på, tack för tipset!
~Anita

DrAnnika sa...

Men shit vilket PILL!!!! Snyggt som attans är det också! Me lajky!!!

Ingalill sa...

Sååååå snygg!!

Malin ~ Lillpiga sa...

Miis: Tack baby! Det kommer en beskrivning vad det lider. :)

Anita: Ja, visst är de fina? :)

Annika: Jag gillar att pilla serru... ;)

Ingalill: Tack och bock!!