onsdag, oktober 13, 2010

Lillpiga skapar av Pion Designs Väntan på tomten

Denna gång så skickade Lucienne på Grodans Scrapgarden hem underbara Pion Designs Väntan på tomten. De pappren är så UNDERBART snygga och passar mig precis! Här kommer det första av många julkort som bara flödade ur mina pysselfingrar! :) Här har jag använt mig av Tomten kommer, Julgransvisa och brun cardstock. Jag har distressat kanterna efter att ha ruggat dem med Edge Scraper och jag lackade God Jul-stämpeln och tomten med lite 3D-lack. På granen lade jag lite Stickles för att få lite snökänsla. Stämpeln är stämplad på en tag utstansad med Spellbinders. Blommor och blader, spets och band och bling hittar ni såklart också i butiken!









In i shoppen och frossa i alla nya och fina julpapper och Martha Stewarts-fjärilsstansar, de kan man aldrig ha för många av!



1 kommentar:

Samara sa...

Åh, en till i samma stil som den förra jag blev inspirerad av, fick du bilden jag skickade till dig på fb ? du svarade inte så det kan ju ha kommit bort i cyberrymden.