onsdag, december 01, 2010

Lillpiga skapar med Calaica-stämplar!

Hej i vintermörkret!


Jag har skapat av den nya UNDERBARA stämpelserien från Calaica! Kanonsnygga stämplar och så lättjobbade! Först ut är ett julkort där jag embossat stämpeln I kylig vintertid och sedan glittrat på en massa med Stickles. Glitter är underbart och behövs nu när det är så mörkt ute! Jag har använt papperna Census och Manilla från Basic Grey. Rosorna och cardstock finns ju såklart i butiken i alla möjliga färger.








Jag hoppas att ni tycker om mitt alster, blir inspirerade och besöker Grodans och frossar i alla godsaker som finns! Kika in i nyhetskategorin där det finns en massa mumsigt som Pion Designs julpapper och ursnygga gardenior!

2 kommentarer:

Beea sa...

Snyggt (y)

Karin sa...

Åååå, vilket härligt vintrigt kort du gjort.
Lika vintrigt som vi har utanför fönstret.

Kramen
Karin