lördag, januari 08, 2011

Jag har attityd!!

Det tycker iallafall Gunvor som gett mig den här fina utmärkelsen! :) Tack kära du!



Med awarden följer ett presentkort på 5 $ i Digi's With Attitude's webbshop! Hur roligt som helst, det ska såklart utnyttjas!

För att få presentkortet måste jag

* berätta 3 saker annorlunda saker om mig själv
* nominera 5 bloggar för awarden och berätta det för dom
* visa upp blogg awardens logga i min bloggs sidobar och länka den till Digi's With Attitude! Challenge Blog.

Du kan läsa mer om alla detaljerna här!


* state 3 things that make me different from everyone else
* nominate 5 blogs for the award and let them know so
* display the Blog Award Badge (above) in my sidebar and link it back to the Digi's With Attitude! Challenge Blog.
For all the details please visit the link above!


Lite annorlunda (?) fakta om mig/Some different (?) facts about me:

* jag är utbildad starkströmselektriker / I have an exam in high voltage
* jag älskar historia, särskilt svensk / I love history, especially the Swedish one
* Jag är djäkligt hård men rättvis / I'm hard as hell but always fair

De jag nominerar är / my nominees are:
Tettiz
Liza
Karin
Annika
Emmy

1 kommentar:

Emmy sa...

aaaaw, tack för nomineringen!
håller tummarna för dig!