torsdag, mars 17, 2011

Lillpiga skapar med Inkidos Forever!

Det jag tänkte visa idag är hur man kan förvandla en enkel och tråkig, naturfärgad ask till något roligare. Jag målade asken vit med akrylfärg innan jag tog baksidan på pappret Pink Forever och edge scrape:ade, distressade och klädde in asken med. Med hjälp av lite blommor från Prima Jack&Jill så skapade jag mig en fluffig blomma och en del minirosor fick vara med också. Lite halvpärlor och stickles fick utgöra sista touchen. Allt finns ju såklart hos Magdas!


Vólia! Plötsligt har jag mig en finfin presentask till en av mina vänner. Vem som ska få den? Det står skrivet i stjärnorna... ;)








Jag klädde även insidan på asken och då blir det extra skoj att ge bort den, fylld med lite godis kanske? Här har jag lagt i ett lyxigt armband av swarovskikristaller och sötvattenspärlor som jag knåpade ihop härom kvällen.



Så nu är det dags att ta fram alla gamla askar, lådor, burkar och annat som bara ligger och skräpar! Börja altra dem och låt fantasin flöda!

Ha en underbar dag!

7 kommentarer:

Liza sa...

Ursnyggt Malin!! :)

Anonym sa...

Den här då!?!? Och då hoppas man ju på innehållet med ;P


/ Bettan

Anonym sa...

Underbar! :)
/KarinP.

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack och bock!

Fan Bettan, du är het på gröten märker jag! ;)

Anonym sa...

Ja men de är ju fina och blåiga! Gillar ju i och för sig även grönigt! :D Och Lars!!

/ Bettan

Beea sa...

Otroligt fin ask!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack Beea! :)