onsdag, mars 30, 2011

Spara eller slösa?

Denna sparbössa gjorde jag till ännu en tävling på pyssel.net. Det är ett gammal whiskeyrör, ni vet sådana rör som man får whiskeyflaskan levererad i. Om man köper en någorlunda OK whiskey så klart, inte någon gammal Lauders eller Grants...

Hur som, på med lite papper, en massa blommor, lite bokstäver och vólia! En sparbössa! :) Frågan är om det kommer hamna några slantar i den, jag har ju en tendens att bränna stålarna innan de hunnit landa på kontot...





6 kommentarer:

Mim... sa...

Tack för tipset, din sparbössa blev jättefin!! Sparar själv i sådant wiskyrör men utan dekor, nu blir det ändring på det.
Ha en bra dag......

Liza sa...

Jag har ju såna rör jag med, precis som Mim. Kanske man skdulle fixat till den lite snyggt! Ha som semesterkassa, eller pysselkassa? :)

Din var i alla fall riktigt fin! Mycket goda detaljer att titta på!

Kajsan sa...

Ohh!!!! Lifta!! <3 Gillar skarpt!!
Supersnygg! Älskar färgerna och hur du dekorerat!! Du är grym!
Ska GENAST länsa sambons gömmor ;) Kram

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack för fina ord, tjejer! :)

Kajsan sa...

Länsat, funnit och nu liftat och därmed pimpat ;) TACK för inspirationen!! Kram <3

Kajsan sa...

Var tvungen att glo lite på denna IGEN! Kärlek!!!
Det roliga är att pappret du använt med små rosa blommor på hade jag ALDRIG köpt! Men Utan det hade ju inte denna blivit lika fin! DET bevisar att ALLT material går att göra TOK snyggt bara man lägger det i händerna på rätt kreatör! ;) Nu ska jag sluta tjata om det här röret! ;) Jag norpar det helt enkelt istället så kan jag glo på det när jag vill! :D Beware of the rör-tjuv *moahaha*
Kraaaam ;) ♥