fredag, januari 06, 2012

Nu blommar löken!

Nu ska här visas något som sällan skådats vad gäller mig. Ett färglagt stämpelmotiv! Jag lånade Copics av kära Gunilla och testade lite. Inte min grej men jag måste erkänna att jag är lite sugen att testa igen. ;) Detta är mitt andra färglagda motiv. Ever.

 Materialet hittar du hos engelska Wild Orchid Crafts. Vildrosor, rosor, pärlbrads, löv, pärlswirls och organzaband har jag använt mig av. Välkomna in och kika! Glöm inte bort att kika in i vår designblogg för mer inspiration eller att delta i våra utmaningar som presenteras i vår utmaningsblogg, fina dekorationer och blommor till vinnaren!

**************************************************************************

I have made something really unusual, I have colour a stamp! This is my second one, ever! It's not my thing at all but I think I could get used to it. If I can have all the Copics for free.... ;) Some one? ;)

All the material comes from Wild Orchid Crafts. Wild roses, roses, pearl brads, leaves, swirls and organza ribbon.  Dont forget our challenge blog with new challenges every second monday with lovely flowers for the winner!








5 kommentarer:

Unknown sa...

This is a beautiful card and your colouring is fabulous!
Alicia xx

Kizzy sa...

What a lovely card, and yoyr coloring is fantastic, you must do it more often.
Have a wonderful day!
Greetz Kizzy

Katja/MezzaNotte sa...

Snyggt! Gillar döskallen mot det gulliga!

Anna sa...

Ursött kort!

Vinterkramen Anna

Malin ~ Lillpiga sa...

Thanks girls! :)