tisdag, februari 21, 2012

Ett litet grattis!

Idag tänkte jag visa ett kort som jag skapat för Mea Vita. Jag har gjort det med hjälp av cardstock, papper från Tim Holtz, en Punch Around the Page-stans från Martha Stewarthalvpärlor och blommor och rosor av olika slag. Jag gillar kombinationen med brunt och rosa, lite dovt men ändå gulligt och somrigt.

Välkomna in i shoppen och kika på alla godsaker! Glöm heller inte bort vår februaritävling som pågår för fullt! Ta chansen att vinna ett presentkort i butiken! :)





4 kommentarer:

Kruttan sa...

underbart kort med härlig färgkombination.

Sinikka sa...

Vilken kanon fin färgkombination. Giller kortet i massor. Härliga dekorationer. Du borde verkligen hoppa på denna utmaning.
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.com/
Kram Sinikka

Marie sa...

Gillar kortet hur mycket som helst. Det rivna slitna ihop med det söta rosa är oslagbart.
Är det stickles du använder för att få bokstäverna glittriga? Har sett det hos dig förut tror jag, gillar det skarpt.
Kram!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack tjejer!

Och ja, ofta har jag Stickles på mina bokstäver, ibland är det dock bokstäver stansat i fabriksglittrat foam. :)