lördag, oktober 06, 2012

En partyhatt!

Halloj!

Jag gillar ju fest jag. :) Och jag gillar verkligen fina fester! Som till exempel nyårsafton. Jag gillar att laga en riktigt fin flerrätters middag, att duka bordet fint i vitt och silver och när gästerna kommer i kostym och klänning, då är det som det ska vara. :)

Som ni vet så har vi ju partyhattar i Sverige till diverse olika fester och jag har gjort mig en alldeles egen till nyårsafton 2012. :) Vitt, silver och lite rosa, hoppas ni gillar den. :)


Glöm inte bort vår utmaningsblogg där det kommer upp nya tävlingar varannan måndag! 

Ha en riktigt härlig lördag!

Hi everyone!

I really like parties and I really like fancy parties. :) Such as New Years Eve. I love making a nice dinner of at least four courses, love to set the table in white and silver and I really like when all of our guests have dresses and suits. :)

It's not unusual that we in Sweden have party hats on big occasions so I made my self one for the New Years Eve of 2012. White and silver with a touch of pink. :) I hope you'll like it. :)



Have a really nice Saturday everyone!






Bilderna är klickbara.

5 kommentarer:

Sinikka sa...

Låt festen börjar, för din kanon fin party hat är klar.
Kul idé och den blev riktigt elegant.
Sinikka:-)

Mojca sa...

Waw! This is so so gorgeous, really breath taking! Hugs! Mojca

Anonym sa...

åh, härlig! Ser fram emot partybilder med dig när du har den på! :)

agnelia sa...

Coolt! Jätteläcker!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack tjejer! Det värmer! :)