tisdag, oktober 16, 2012

Trocadero & hamburgare

I slutet på sommaren så drog Katarina igång en scraplift, hennes fina LO hittar ni här. Jag valde att tolka den på detta sätt. :) Ett foto knäppt i slutet på augusti när jag och Mattias var och tittade på fotbollsturnering här bredvid för flickor 04-05. Självklart stödjer vi Ärla IF och det bland annat genom att köpa riktig fotbollsmat: Trocadero och hamburgare. :)

Ha en härlig dag och glöm inte att spana in Mayas layout for att se hur hon liftade min!

************************

In the end of the summer Katarina started a scraplift, you can see her beautiful layout here. This is how I choosed to make mine. When we look at soocer at the local soccer field, we want to support the society with buing their soda and burgers. :) 

Have a nice day and dont forget to look at Maya's interpretation of my layout. :)






Material:
Silhouette Cameo
Bazzill Kraft 9-960
Bazzill Mono Cantaloupe 3-366
Bazzill Mono Apricot 3-368
Bazzill mono Java 9-990
Prima Marketing Poppies and Peonies #922306
Prima Marketing Stamps Zephyr #559526
Prima Marketing Say It In Crystals Yellow/Pink #560553 
Prima Marketing Tea-Thyme Pearls and Crystals #560218
Prima Marketing Masks 12*12 #922207
Martha Stewart Framed Dots Punch Around the Page Set 40-60044 


2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Åh, vad läckert med den stencilen du har använt!!! Jag har beställt den via Pysslo, så snart har jag den i min ägo och här fick jag ju perfekt inspiration!! :D

Mojca sa...

Oh really amazing. I love the layout and beautiful embellishment. hugs! Mojca