torsdag, november 08, 2012

Happy Belated Birthday

Idag är det min tur att visa upp ett alster för Wild Orchid Crafts och jag har skapat ett teljuskort till min bästa vän Anna som fyllde år härom dagen. Jag fyllde det med teljus i olika dofter från PartyLite. Stämplarna från Stempelglede har jag färgat in med mina Distress Markers så att jag fick två olika färger på orden. Jag använde mig av Victorian Velvet och Pumic Stone. Papprena är från härliga Maja Design.

Jag har använt mig av 20mm's rosor15mm's rosor, sweetheart cherryblossoms, pyntebär, ljung, gardenior och blingswirls och allt detta hittar ni såklart hos Wild Orchid Crafts!

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

Hoppas ni alla får en härlig dag!

************************

It's time for me to make another entry for Wild Orchid Crafts and today I'll show you a tea light card that I'd make for my best friend Anna who has it's birthday the other day. I filled it with tea lights from PartyLite in different fragrances. The stamps from Stempelglede is colored with my Distress Markers in to different shades to highlight some words, I have used Victorian Velvet and Pumic Stone. The lovely papers are frrom Maja Design.

The flowers I have used are 20mm's roses15mm's rosessweetheart cherryblossomspearl stamensheathersgardenias and self adhesive swirls wich comes of course from Wild Orchid Crafts!

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)

I wish you all a great day!














1 kommentar:

Mojca sa...

Waw great soft colors and just love the beautiful border. hugs! mojca