söndag, januari 13, 2013

Bara ändå....


Jag har hittat ett kort i min dator som jag inte visat förut och då tänkte jag att varför inte, vi bloggar det idag. :) Ett helt vanligt kort som är bra att ha, bara för att. 

Materialet som jag använt finns såklart hos Wild Orchid Crafts!

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

Ha en härlig söndag! :)

**********************

I have found a card in my PC that I havent published before so why not? Let's do it today! :) Just an ordinary card that is good to have in the stash. Just because. :)

The material comes of course from Wild Orchid Crafts!

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)

Have a really nice Sunday!





Inga kommentarer: