onsdag, augusti 14, 2013

I love shoes!

Som ni kanske redan vet så är jag ju extremt svag för glitter. Och skor. Jag älskar skor! Jag gissar på att jag har ca 250 par, en del helt oanvända med prislapparna kvar. Jag vet, hopplöst fall. ;) 

På den här layouten så har jag använt en rykande färsk Spellbinder: Exquisite Lables Eleven. Visst är de snygga? Jag stansade ut i svart cardstock och sedan lade jag på ett lager med en av de sprillans nya släppen från Martha Stewart: akrylfärg med glitter i. Glitter! Tjoho! Kan det bli bättre? :) 

Inte nog med att Spellbinder släpper en massa nya och härliga dies nu i slutet på augusti så har även Martha Stewart precis släppt en massa nya akrylfärger som fäster på precis allt!! Det finns med satineffekt, pärlemoreffekt, glitter, metallic-look, Gesso, krackeleringslack, Glow-in-dark-färg, magnetisk färg, svarta-tavlan-färg, tygförstärkningsfärg. Ja allt du kan önska dig och lite till! 

Till detta har hon även släppt snygga stenciler, schabloner och en helt bunt olika verktyg och penslar. Jag ÄLSKAR alla färgerna, de är galet användbara och så in i bomben snygga! :) Kika in HÄR och se alla godsakerna.

***************

As you already know, I'm extremly weak for glitter. And shoes. I love shoes! I think I have somewhere around 250 pairs, some of them never used with the tags on. I know, I'm a hopeless case. ;)

I have used a brand new and smoking hot Spellbinder on this layout: Exquisite Lables Eleven . Are'nt they really good looking? I used it on black cardstock from Bazzill and then  I painted it with one of the extraordinary news from Martha Stewart: acrylic paint with glitter in. Could it be better? :)

It's not enough with that Spellbinder has a Autumn release with A LOT yummie new dies, Martha Stewart has done it again: a whole bunch of acrylic paint that fits on all surfaces! There are paint with High Gloss, Satin, Pearl, Crackle, Chalkboard, Glow-in-Dark, Magnetic, Metallic, Glitter and a whole lot more. Everything you can wish for and more! 

She has also given us some cool tools: brusches, stencils and so on. I just love all the colors, take a look HERE to see all the goodies! :)







Material
Bazzill Basics Mono White T10-1001
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
Spellbinders Nestabilities Exquisite Labels Eleven S6-008
Martha Stewart Crafts Glitter Acrylic Paint Glitter Obsidian 32182
Prima Marketing Flowers Cabaletta 561710
Prima Marketing Flowers BelCanto 562182
Prima Marketing Say it in Crystals Craftsman Crystal Border 560096
Sticko Alpha LG Serif Foam ABC Black SPABC182
Versafine Onyx Black TSVF082
Basic Grey Mini Alpha Stickers Black BAS-3988
Scrapbook Adhesives
SMASH Date Stamp 30-614833 

Inga kommentarer: