tisdag, september 10, 2013

Good luck!

Idag visar jag en ask som jag altrat, den innehåller en mumsige Brieost. Jag hade tänkt ge bort den tillsammans med en smaskig marmelad som passar till ost. Kanske en liten burk hemkokad Pumpa- och äppelmarmelad?  :) Jag vet vem som ska få osten men det avslöjar jag inte nu. ;)

Allt material finns hos Wild Orchid Crafts!

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

Ha en fin dag! 


---------------

Today it's time for me to show you a box that I have altered, it contains a really yummie Brie Cheese. I intend to give it away together with a good marmalade. Perhaps a little jar with homemade Pumpkin- and apple marmalade? :) I know who's gonna getthe cheese but it's not the time to reveal that yet. ;)

All the material is to find at Wild Orchid Crafts!

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)

Have a nice day!







6 kommentarer:

Ingalill sa...

Jättefin!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack Ingalill! ♥

Bente Fagerberg sa...

Malin, denna var supersnygg med alla sina lager på lager! Så trevligt att du ville dela den med oss hos Inkido!! Tack så mycket! :-)

Bellaidea sa...

Great work, so sweet! Thank you for joining Inkido challenge!

Sabrina Scrapbook sa...

Interesting details and such a beautiful creation! Thank you for playing with us at Inkido, good luck! :D

Jeanette Wallén sa...

Superläckert!! Gillar alla lager och det läckra mönsterpappret med tidningstryck! Sen dekorerar ju du som du aldrig gjort något annat - så läckert! :D