söndag, oktober 20, 2013

En liten, liten byrå. Nu med bilder. ;)

När jag var på pysselträffen i Karlstad så fick vi mitt i natten en utmaning av arrangörerna. Vi skulle skapa oss en byrå av tre stycken tändsticksaskar. Kan väl inte påstå att jag är supernöjd med resultatet men jag skyller på trötthet och utmattning eller något sådant. ;) Jag kapade iallafall askarna på hälften för att få en lite grundare byrå, stansade ut en spegelram som jag satte pärlor runt, klädde lådorna med pärlband för att skapa illusionen av nio lådor, knåpade sönder en blingdetalj för att skapa mig en spegel och hängde dit ett halsband

Allt material finns hos såklart hos Wild Orchid Crafts! Gå in och kika på den nya shoppen och alla nya,  härliga produkter som finns, det är rena rama godisbutiken! :)

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

Ha en fin dag! 

---------------

When I was in Karlstad for that big crafty weekend, we had challenge in the middle of the night: create a bureau out of three match boxes. Can not say I'm happy with the result but I blame tiredness and fatigue or something. ;) I jacked the boxes in to half the size to get a little shallower bureau, created a mirror that I put self adhesive pearls around, dressed the drawers with pearl string to create the illusion of nine drawers, managed to create a mirror out of a flatback rhinestone and a necklace.

All the material is to find at Wild Orchid Crafts, of course! Take a peek in the new shop and all the new goodies there is. It's like a freaking candy store! :)

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)

Have a nice day!






1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Men åååååååh så bedårande sött!!!! :D Fantastisk byrå!!