onsdag, november 06, 2013

You are amazing...

I helgen som var så hade jag mina fina vänner Jeanette och RoseMarie på besök. Vi pysslade och skrattade tills vi fick kramp i både fingrar och mage. :) RoseMarie utmanade mig att göra ett kort med distressremsa och minst fyra stämplar. Ok, challenge accepted! Varför inte bryta trender och traditioner tänkte jag och skapade mig ett kort i Clean&Simple-stil. Inte mindre än fem stämplar lyckades jag klämma dit. :) 

RoseMarie tyckte att jag klarade hennes utmaning alldeles utmärkt! :)

***************

I hade two wonderful friends that visited me this weekend, Jeanette and RoseMarie. We where really crafty and also laughed our socks off! :) RoseMarie challenged me to make a card with distress ink and at least four stamps. Ok, challenge accepted! Why not go wild and crazy and make a card in real Clean&Simple-style? I used FIVE stamps! :) 

According to RoseMarie, I succeed with her challenge. :)






Material
Bazzill Basics Mono White T10-1001
Inkadinkado Clearstamps Flower Flourishes 60-30303 
Sizzix Framelits Die Set 9PK w/Stamps Word Labels 658701
Martha Stewart Butterfly Stamp And Punch 42-25010 
Artemio Pearls Round White 11006282 
Tsukineko Versafine Onyx Black TSVF082 

2 kommentarer:

Lisa sa...

Detta är så himla fint!! :)

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack Lisa! Är ganska nöjd själv för en gångs skull. :)