söndag, januari 05, 2014

Summering för året som gått hos Hobbyworld

Då har 2013 övergått till 2014. Personligen har jag haft ett bra år och hoppas att 2014 blir minst lika bra och helst bättre. :) Jag har fått äran att representera Hobbyworld ännu ett år och det är jag så glad och stolt över! Tillsammans med de övriga fyra tjejerna i teamet så hoppas och tror jag att vi kommer kunna inspirera många och det vore så roligt om ni ville följa med oss på den här resan. :) 

Förutom att lära känna en massa fina människor och nya vänner så är en av de saker jag skattar högst att vara med i teamet hos Hobbyworld, är att vi ofta får vara först med det senaste och att vi får prova på nya tekniker och produkter, släppa loss kreativiteten och fantasin ordentligt! 

För att knyta ihop säcken för 2013 så har jag valt ut några personliga favoriter som jag skapat till Hobbyworld under året. Ha en fin fortsättning på det nya året och håll i hatten för ny kör vi så det ryker! :)
























Inga kommentarer: