fredag, maj 16, 2014

Malin goes Prima with Frank Garcia

I onsdagskväll så åkte jag till Stockholm för att gå på kurs med Prima Marketings fantastiska kursledare Frank Garcia. Hobbyworld i samarbete med flera olika pysselbutiker, i detta fall Pyssloteket, har anlitat Frank för en vecka turnerande i Sverige. En sympatisk, rolig och otroligt inspirerande kursledare! Vi fick göra hans layout Timeless i serien Time Traveller. Det var SÅ himla roligt och jag är så glad att jag anmält mig till kursen på måndag då vi ska göra ett minialbum i serien Seashore. :)

Så här blev mitt resultat av Franks fina layout.

Ha en riktigt fin helg, det ska jag ha! :) Ikväll kommer mina finaste syster Lisa och fyra jättefina Vänner från Norrland hem till mig. Imorgon är det nämligen pysselträff hos mig i Ärla med en hel bunt härliga människor! :)

*********************

Last Wednesday evening, I went to Stockholm to attend a course with Prima Marketing's fantastic instructor Frank Garcia. Hobbyworld in collaboration with several crafty stores, in this case Pyssloteket, has hired Frank for a week touring in Sweden. A sweet, funny and incredibly inspiring instructor. We got to make his layout Timeless Series Time Traveller. It was SO much fun and I'm so glad I signed up for the course on Monday as well, then we'll do a mini-album in the series Seashore. :)

So here was my result of Frank's great layout.

Have a nice weekend, I sure will! :) Tonight my finest sister Lisa and four lovely friends from northern home will arrive to me. Tomorrow is there time for a loooong day of crafting and joy here in Ärla with a whole bunch of lovely people!











Material
Prima Marketing Vintage Metal Worn Leather - Color Bloom 573829
Prima Marketing Vintage Metal Vintage Coal- Color Bloom 573799
Prima Marketing Vintage Metal Gold Foil - Color Bloom 573805
Prima Marketing Time Traveler's Memories- NO. 70 813888
Prima Marketing Time Traveler's Memories- Dark Lines 813895
Prima Marketing Time Traveler's Memories- Tickets Only 813918
Prima Marketing Time Traveler's Memories- Make Time 575069
Prima Marketing Time Traveler's Memories- Moment in Time 575007
Prima Marketing Time Traveler's Memories- Say it in Crystals 573171
Prima Marketing Junkyard Findings Gears 891602
Prima Marketing Vintage Mechanicals - Flowers Small 960407
Prima Marketing Cherise Cinder 558178
Prima Marketing Pendant 961107

Inga kommentarer: