fredag, augusti 29, 2014

Mera bröllop!

Efter en liten semester från pysslandet så blev det här mitt första alster, ett beställt bröllopskort som skulle gå i vitt, silver och guld. Jag hoppas min kund blev nöjd och glad och jag hoppas brudparet tyckte om det. :) Det var SÅ himla roligt att få skapa igen, har massor av kreativitet som jag vill få ur mig! :)

Jag har använt mig av tre olika dies från Spellbinders och två av dem är sprillans nya! Riktigt glödheta och och kolla in produktbilderna längre ner, visst är de underbara!? :)

Ha en härlig helg!

**********

After a little summerbreak from crafting, I made this card as a first try-out. The card was supposed to be in white, silver and gold and I hope both my customer and the happy weddingcouple was satisfied with it. :) It was SO funny to be creative again, I have tons of it inside right now! :)

I have used three different dies from Spellbinders, two of them brand new and smoking hot! Check out the pictures down below, aren't they awesome?! :)

Have a nice weekend!












Material
Bazzill Basics Classic Chantilly T10-1006
Marianne Design Paper Roses Blue/White RB2214
Martha Stewart Crafts Glitter Glue 24-pack 40-00011  
Martha Stewart Crafts Paint Gesso Primer White PL32314
Prima Marketing Alpha Canvas Stickers Tea-Thyme 559168
Prima Marketing Flowers Rodanthe Neptune 577780
Prima Marketing Flowers Cabaletta Winter 561710
Spellbinders Nestabilities Decorative Labels One S4-379
Spellbinders Shapeabilities D-Lite Corners And Accents One S2-097 
Spellbinders Shapeabilities D-Lite Fancy Label Tags One S2-099 

2 kommentarer:

Monica =) sa...

Så krispigt läckert med alla fina detaljer i vitt o enameln som grädde på moset!
Soliga hälsningar, Monica

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack Monica! :)