fredag, september 19, 2014

Let there be light

Nu är hösten här med besked även om dagarna fortfarande är varma och härliga. Jag älskar att tända ljus och har massor (för många enligt maken) av ljuslyktor som jag tänder överallt. Dessa två har jag frostat glaset på två sidor och låtit de övriga två sidorna vara klara. Sedan har jag använt fina stenciler och färg från Martha Stewart för att förnya mina lyktor lite.

Ha en härlig helg!

***********

The Autumn is here! The days are still warm and sunny but the nights are pretty cold and dark. I love candles and have tons (too many according to my husband) of votives every where. I made a makeover with these two: frosted glass, stencils and paint from Martha Stewart and this is the result.

Have a nice weekend!








Material
Martha Stewart Craft Craft Peacock Feathers Adhesive Silkscreens PL32935
Martha Stewart Craft Craft Floral Doily Adhesive Silkscreens PL32932
Martha Stewart Craft Paint Foam Pouncers Set 6pc PL32243 
Martha Stewart Craft Craft Pearl Mother of Pearl PL32127  

Inga kommentarer: