fredag, december 26, 2014

Hobbyworld 2014

God fortsättning! Då har snart ännu ett år gått, 2014 lider mot sitt slut och det är dags för årets sista inlägg av mig i Hobbyworlds regi. Att vara designer hos Hobbyworld är så givande! Nya, härliga produkter att skapa med och ett fantastiskt och kreativt team!

Vi i teamet fick förnyat förtroende att skapa för Hobbyworld ännu ett år, några valde att fortsätta,  andra att söka nya äventyr. Jag är en av de som valde att stanna så vi ses 2015 också för nya, pyssliga och kreativa äventyr! :)

Jag har samlat mina favoriter från 2014 som jag tänkte visa er och med det önskar jag er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

***********

Another year bites the dust, it's time for the last entry from me for 2014 in the name of Hobbyworld. To be a designer at Hobbyworld is amazing! New, lovely products to work with and a wonderful and creative team!

We, the team, had renewed confidence to create for Hobbyworld yet another year, some chose to continue, others to seek new adventures. I am one of those who chose to stay so I will see you all in 2015 as well for new, crafty and creative adventures! :)

I have gathered my favourites from 2014 to show you and I wish you a really HAPPY NEW YEAR!

















Inga kommentarer: