fredag, september 18, 2015

Perra hjärta Carina

Sommaren är onekligen bröllopstider och i år har jag gjort många kort på beställning. Det är så himla kul! :) Här kommer ett som min före detta klasskompis beställde till ett julibröllop. Jag fick fria händer med färg och utseende och jag älskar ju som sagt vitt och glitter så det fick bli det. :)

Jag har använt mig av den underbara, fjärilspräglade cardstocken från Bazzill, så snygg!

****************

The summer really means wedding-time! I have made a lot of cards for different weddings this summer and I love it! :) Here is one that my former classmate ordered for a wedding in July. I got free hands in colors and shape so I made it in my avourite-combo = white and glitter. :)

I have used a lovely cardstock rom Bazzill with butterlies on. 









Material
Bazzill Bling Diamond T18-1004
Bazzill Wedding White Butterfly T12-1220Marianne Design Sweet Lace JU0933
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Abloom 961619
Prima Marketing Art Basics Clear Gesso 250 ml 961466 
Spellbinders Nestabilities Floral Ovals S4-356
Tsukineko 
Versafine Onyx Black TSVF082  

Inga kommentarer: