fredag, februari 12, 2010

Lillpiga skapar av Franfreluches Design

Jag är ju designer hos Grodans Scrapgarden och denna månaden damp den helt underbara franska serien Franfreluches Design i min brevlåda och det var en fröjd att jobba med dessa papper. Allt flöt på helt fantastiskt och så här blev mina alster.

I botten är det en Cardstock Straw Classic, som fotomatta blev det Jade och sedan använde jag Harmonie Shabby där jag mot mina vanliga "principer" lade Edge Scrapern åt sidan och klippte istället. Dock kunde jag naturligtvis inte låta mina distresser vara utan använde dem att chalka med, min vana trogen. Vackra mörkröda rosor, underbara blad, ett nytt och superfint pärlfloss i pärlemor, spets och svart band finns allt att köpa i butiken, precis som Primas Center Pieces. Skrev tills sist datum med Tiny Alphas och satte dit lite halvpärlor med en Pearl Maker.















Visst är papprena underbara? In i shoppen med er och inhandla ett gäng! Och jag säger bara en sak, man kan INTE leva utan Pearl Maker...

2 kommentarer:

Lilo sa...

Jag har ju förstås redan berömt dina alster i Grodans blogg. Men det tål att sägas igen! Jag tycker de är jättevackra!!!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack kära kollega! :)