måndag, november 01, 2010

Award!

Jag har fått ett pris! Inte bara en gång utan TVÅ gånger! Av både Jeanette och Karin. :) Nu står det att man ska nominera sju andra bloggare men det skiter jag i, de får vara på min lista ändå. Det är min blogg och då bestämmer jag. :)

Så här skrev Jeanette om mig:
Lillpiga - A woman with THE iron will - she's cool, she's rockin', and she's a DAMN fine friend.

och så här skrev Karin:
Malin-Kreativ och färgstark med rock och ärlighet i centrum! Gillar dig massor tjejen!


Jag är både stolt och glad! så fina ord!! ♥



Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

7 mer eller mindre intressanta saker om mig:

1. Jag har är fantastiskt generös när man duschar med mig, jag delar alltid med mig av varmvattnet.
2. Jag och en vän har plockat upp två killar som ville ha skjuts och vi sa att vi hade rymt från en ungdomsanstalt och typ skrämde skiten ur dem när de inte fick kliva ur bilen.
3. Jag har klätt ut mig i militärkläder, skrivit pansarvagn på bilen och tejpat fast en krycka på taket och åkt runt i byn hemma och skjutit lösplugg på folk, allt tillsammans med mina vänner.
4. Jag har fyllekräkts tarmarna ur mig, insett att jag varit lite blek efteråt så jag har då sminkat mig med indianpuder och sedan joinat festen igen. Som en reversed racoon.
5. Jag kan inte somna om jag inte fått läsa. Om jag så är snorfull och bara kan läsa med ena ögat öppet och jag inte minns något dagen efter så MÅSTE jag läsa.
6. Jag har varit med i en Tequiladrickartävling där man skulle dricka Tequila med mask i glaset. Jag vann. ;)
7. Jag kan inte med att förlora i tävlingar. (alltså lek/sport, inte pyssel) Särskilt inte frågesport. Att tävla är för mig på liv och död, jag låter INGEN vinna om jag kan förhindra det genom att vinna själv. Ingen.

Och dessa 7 personer vill jag skicka vidare Awarden till, helt utan inbördes ordning:

Liza
– Min darling sister, ord helt överflödiga. Det enda felet är att vi bort så långt ifrån varandra. Ständigt saknad.

Kruth-Anna – En helt otippad vän som kom från ingenstans. En fin vän!

Stina – En mysig, snäll och fin vän som jag gillar supermycket! Vi är egentligen inte ett dugg lika men vad spelar det för roll?

Jeanette – Right back at ya, baby! In my heart!

Karin – En ännu nyare vän men ack en sådan vän. Du är underbar!

Annika – Finaste Dåktårn som här får en riktig spark där bak som skall förmedlas till diverse följeslagare.

Miis – närmaste granne, vän, axel, famn och öra. Vad gjorde jag utan dig?