fredag, januari 14, 2011

PartyPatrullen är på G

Men denna gång blir resan kort, eller inte alls rättare sagt för vi ska vara hemma. :) PartyPatrullen får nämligen finfrämmande i helgen, bestående av kusin med fru. Vi filar, planerar och fiffilurar över diverse saker som är tänkt ska ske, vi får se hur resultatet blir. Måste nog förbli hemlig dock eftersom jag har en stark (och befogad?) misstanke om att ovan nämda kan tänkas läsa här innan avfärd... ;) Men tji fick ni!

Dock lovar jag ju såklart att skvallra allt här sedan. ;) Eller ja, kanske inte allt men en del iaf.

Ikväll så blir det lite puts på finliret tills imorgon, en fredagsdrink, paketöppning med FVDÄB (syrran dag idag!) och såklart Let's Dance-sågning!

Oh, jag har pysslat i veckan med så jag har lite new stuff att visa upp snart. :)

3 kommentarer:

Liza sa...

Jag ska se på Lets Dance med, å Pyssla, Å städa våningen!Å öppna paket!!!!!!!!!!

=))

Roger sa...

Jag läser inte så det är bara att skriva vad som ska hända!

Malin ~ Lillpiga sa...

Nä men just, då är det ju lugnt! :)