onsdag, april 06, 2011

Lillpiga skapar med Inkidos Forever

Idag är det onsdag och min dag att visa upp ett alster för Magdas. Nu har jag grävt fram bland det sista av mina Inkidopapper ur serien Forever och denna gång blir det de gröna papprena Green Newspaper och Green Flower. En fin, lila Gwendolyn Woodpecker-blomma, en massa Jack&Jill-blommor, halvpärlor, distresser, cardstock och Edge Scraper är också med i leken.

På fotot är det vyn över Norralmsjön, knäppt på midsommarafton 2010. Min syster och hennes familj har en stuga där och det är otroligt vackert! Höga Kusten visar upp sin allra bästa sida och jag behöver inte säga att jag längtar hem till Norrland OTROLIGT mycket när jag tittar på sådana bilder va? :)








Hoppas ni gillar vad ni ser och in med er i Magdas nya webshopp och spana in alla läckerheter!

5 kommentarer:

Anonym sa...

oh, me like.. again! ;)
/KarinP.

Anonym sa...

fina attaraljer, du är duktig du.. saknar dig faktiskt...
läser dig blogg, läser du min,,??? kram veronica nagelkojan.

Kajsan sa...

Denna är ljuvlig Malin! ♥
Kram

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack fina ni! :)

Veronica, jag slinker in då och då. :)

Beea sa...

åh Jag bara ääälskar denna Layout!
Underbara papper och ursnygga blommor!