onsdag, juli 20, 2011

What a flower blast! Blomexplosion!

Blommor är ju min stora passion! Blommor och bling, utan det är det jobbigt att pyssla, det är ett som är säkert. :) Här visar jag upp ett alster som jag visat förut, dock passar det in i dagens blomtema. När folk frågar mig hur jag tänker när jag pysslar så svarar jag alltid: Gör ditt alster, lägg dit dina dekorationer, ös på med en massa blommor och när du tycker att du är klar: ös på lika många till. DÅ är du på banan! :) Ju fler, desto bättre helt enkelt. Länkar till alla godsaker på layouten finns i den engelska texten nedan.

******************************************************************

I love flowers, REALLY love! When people ask me how I make my cards and layouts my answer is always the same: put a lot of embellishments on your project, then add a lot of flowers. When you are done, add the same amount of flowers again. :) THEN I'm done. ;) The more, the merrier, right?

My nickname in this wonderful world of flowers, papers, stamps etc is Lillpiga. I got it from my mother and father when I was a little girl and roughly translated it means: Our little girl/Little girl.

On this layout I have used tons of flowers (Mixed Open Roses 20mm, Mixed Open Roses 10mm, Summer Blooms) swirls with lace and this lace and an another lace.







Glöm inte bort att vi har Jul i juli på Wild Orchid Crafts-bloggen. Ett stort och mumsigt paket finns att vinna där om du kommenterar detta inlägg, hos Lili of The Valley kan du vinna ett presentkort på £25 (över 300:-) om du lämnar en kommentar och om du kommenterar mitt inlägg från i måndags kan du vinna ett paket med lite mysiga julblommor. :)

****************************************************************************

Do not forget that we have a Christmas party on the WOC-blog! Leave a comment and you will be in the competition for a huge pck of flowers and embellishments! You can also leave a comment i LOTV-blog for a chance to win a £25-coupon! And you can leva a comment in my post this monday to win a little goodie bag with Christmas flowers. :)





1 kommentar:

Sandra sa...

Underbar LO! :)