onsdag, april 02, 2014

I love to read!

Jag älskar att läsa! Jag läser verkligen massor! Jag slukar allt med vampyrer, jag kan inte få nog av dom. ;) Och...Christian Grey. Vem gillar inte böckerna om Christian Grey? ;) Jag gjorde den här layouten till en utmaning där de hade använt böckerna om honom som inspirationsbild och tur för mig att jag hade ett sådant framkallat foto med mig för lyckliga jag gick och vann hela tävlingen! :D

Allt material finns hos såklart hos Wild Orchid Crafts

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

*****

I LOVE reading! I read a lot! Everything with vampires, I just love vampires! And...Christian Grey. Who doesnt like the books about him? ;) This layout was made for a challenge where there was an inspirationpicture of the books about him. Lucky me that I had a photo in my own stash and lucky me because I won the challenge! :D

All the material is to find at Wild Orchid Crafts, of course! 

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)









Inga kommentarer: