måndag, juni 09, 2014

Grattis älskade vän

När jag hade pysselträff hemma i Ärla för några helger sedan så hade jag skapat en snabbutmaning för mina deltagare att skapa efter. De fick en timma på sig att skapa ett valfritt alster med minst tre av färgerna på bilden nedan. Jag gjorde ett grattiskort till min bästa vän Miis som fyllde år just den dagen. :)

Det gick rätt bra för jag kom tvåa i tävlingen. ;)

Spiraler, rosor, vildrosor, löv, pappersblommor, halvpärlor, spets och blingblomma hittar ni såklart hos Wild Orchid Crafts.

Ha en fin dag!

*********************

A couple of weeks ago, I had a crafty event back in my village. I created a quick kickstart challenge for my girls who hade come. The task was to create a random project in just a hour with at least three color from the picture below. I created a congratulationscard for my best friend Miis who had her birthday that very day. :)

I think it went pretty good since I came runner up. ;)

Spirals, roses, wild roses, leaves, paper blooms, pearls, laces and rhinestones flowers are of course from Wild Orchid Crafts.

Have a nice day!








Inga kommentarer: