fredag, juni 06, 2014

Martha Stewart Crafters Clay på Sveriges nationaldag

Idag är det Sveriges nationaldag så jag skickar er alla en stor kram! :) I Sverige har vi inte något jättestort firande av nationaldagen vilket jag tycker är synd. Vi borde vara mer stolta över vårt vackra land och vårt vackra folk. :)

Jag har ju turen att ha en mamma som sytt upp en alldeles egen hembygdsdräkt, Junseledräkten i detta fall. Hon har knypplat alla spetsar själv och den är så vacker, ett enastående hantverk! Jag lånade den dräkten en nationaldag och jag kände mig så fin och så stolt! :) Jag bjuder på ett par bilder från den dagen.

Ha en fin nationaldag!

**********

Today, the 6th of June is Sweden's National Day. We don't celebrate it so much which I think is a pity. We should be more proud of our beautiful country and our beautiful people. :)

My dearest mom once made herself a national costume. In Sweden we have different national costumes depending on which part of the country you come from. It's a really old legacy and it is so beautiful! She have made all the laces by her self  and it's an amazing handicraft! I borrowed this national costume for a National Day and I felt extremely proud and so pretty! :) Here comes a couple of pictures from that day.

Have a really nice 6th of June!








Blommorna har jag skapat med hjälp av Martha Stewarts Crafters Clay. Här kan ni se en liten film om denna underbara lera, superrolig att jobba med! 

*************

The flowers are made with help from Martha Stewarts Crafters Clay. Take a look at this video, it's amazing how much fun you can do with ths clay! 


Material
Bazzill Basics Mono White T10-1001
Basic Grey BBA Hey Girl Micro Alpha Stickers BBA-4061
Martha Stewart Crafts 24 Vial Glitter Multi-Pack M111102
Martha Stewart Crafters Clay Essent Flowers Starter Kit 43-00001  
Prima Marketing Vintage Metal Worn Leather - Color Bloom 573829
Prima Marketing Vintage Metal Antique Gold - Color Bloom 573843
Prima Marketing Vintage Metal Gold Foil - Color Bloom 573805
  

Inga kommentarer: