lördag, december 06, 2014

Sött, svart och hårt

Jag är ju som ni kanske vet, med i en mammagrupp. I oktober var det dags att ha middag och fest hos Åsa och temat denna gång var Sött, Svart och Hårt. Vi har gått in i en ny fas med lite knytkalas över det hela och jag tog på mig att göra desserten. Det blev en småsöt svartvinbärsmousse med hårt crunch i form av krossade Digestivekex. Helt OK dessert om jag får säga det själv. :)

Tradition är alltid knäppa ett gruppfoto och ganska ofta resulterar det i en knäpp bild också. ;)

*************

I am, as you may know, a member of a group of mothers. In October it was time to have dinner and party at Åsa's house and the theme this time was sweet, black and hard. We have entered a new phase with a little potluck over it and my task this time was to bring dessert. I made a semi-sweet blackcurrant mousse with some crushed crackers on top. A totally OK dessert if you ask me. :)

Tradition is always to snap a group photo and quite often it results in a wacky picture too. ;)









Den här bilden min kära vän Miis är EPISK! Jag garvar läppen av mig varenda gång jag ser den, hon är så sjukt rolig! :)

*******

This picture on my dear Miis is EPIC! I cant help myself but I'm bursts in to hysterical laugh every time I see it! She is SO funny!



 

Inga kommentarer: