tisdag, maj 26, 2015

Corpse Bride - not all by my self

När jag var på Fristadsträffen så kom jag på en utmaning vi körde vid mitt bord, en sorts stafett. Alla (vi var 8 personer) valde ut varsitt foto. När man valt foto så satte vi klockan på 8 minuters intervaller och skickade fotot till vänster om oss samtidigt som man själv fick ett foto. Den personen fick nu 8 minuter på sig att börja skapa för när klockan väl ringde var det dags att lämna vidare till personen till vänster igen. Så pågick det tills man fick sin egen layout framför sig och fick 8 minuter på sig att sätta sin egen prägel det sista man gjorde.

Det var hysteriskt roligt, stressigt och ibland mentalt påfrestande! :) Jag var nästan svettig när jag var klar efter 64 minuter.

Så här blev min layout, det enda jag gjort är att ha valt ut själva fotot (jag själv på Halloween 2014 hos min kusin Lars) och så skrev jag "Corpse Bride". Resten kan jag bara ödmjukt tacka mina fina vänner för. :) Den är så himla snygg och jag är jätteglad att alla ville vara med på leken.

Stort tack till Miis, Kerstin, Jennie, Nina, Mia, Stina och Jeanette! ♥








Inga kommentarer: