fredag, maj 29, 2015

My King, My Life

Det bästa jag har i mitt liv: min man. Ord blir så överflödiga men som jag älskar den här karln! :)

Layouten skapade jag på Fristadsträffen tidigare i vår där man skulle inspireras av mixed media-layout som My skapat. Jag hade den stora turen att bli vinnare av denna tävling och som pris fick jag en massa papper och dekorationer från Bo Bunny PLUS världens snyggaste väska i äkta läder som ni ser på bild lite längre ner.

**********

The best thing in my kife: my husband. Words can't describe how much I love this man. :)

The layout was created at Fristadsträffen earlier this spring. One of the challenges was to be inspired by My's mixed media-layout. I was the lucky winner and won a lot of nice papers and decorations from Bo Bunny AND an absolutely fabolous handbag in real leather from Bo Bunny, picture down below.


Den URSNYGGA väskan från Bo Bunny som jag vann! Är den inte helt underbar?

*****

The GORGEOUS bag that I won from Bo Bunny, isn't it wonderful?











Material
American Crafts Thickers Glitter Chipboard Shoe Box Black T42881
American Crafts Thickers Chipboard Memo Newsprint T53348
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
Marianne Design Blue Paper Flowers RB2228
Marianne Design Green RB2207
Martha Stewart Craft Paint Gesso Primer White PL32314
Prima Marketing Art Basics 3D Matte Gel 236 ml 961398
Prima Marketing Art Ingredients Micro Beads Black 962555
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Ebony and Ivory 961602
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Abloom 961619
Prima Marketing Cigar Box Secrets Humidor 578596
Prima Marketing Flowers Butterfly Aile 580612 
Prima Marketing Color Bloom Deep Teal 580322
Prima Marketing Vintage Metal Precious Stone Color Bloom 573812
Prima Marketing Cartographer SIIC 573157
Prima Marketing SIIC  Mineral 576134


Inga kommentarer: