lördag, mars 12, 2011

Förhandstips till Mellofinalen

Tänkte bara ge er ett förhandstips inför Mellofinalen ikväll. Jag ska nämligen till Västerås och knäppa förnedringsbilder på mig och min feta lekamen hos en fotograf. Kul värre va? Not. Men hur som, jag kommer komma hem lite sent och därmed så kommer jag släppa en eftersänding, dock UTAN att ha kollat vem som vunnit utan Mattias får spela in skiten så kollar jag i efterhand.

Så här kommer ett hett insidertips på kvällens resultat:

1. Swingfly

och sen resten av skiten på plats 2-10. Om vi ska ha någon form av minimal chans i Stora Mello i maj så måste Swingfly vinna. Av två själ: låten har tillräckligt osvenskt sound för att kunna slå igenom folks TV-rutor och den är helt enkelt bäst. Tänk om Salem al Fakir hade vunnit istället för Bergendahl ifjol, då hade det blivit ett helt annat resultat.

Så lyssna nu för i helvete!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot nya, vackra bilder på DIG :)
/KarinP.