tisdag, mars 08, 2011

Min älskade pappa

Idag är det fyra år sedan du lämnade oss och övergick i en annan existens. Du är lika saknad idag som du varit från dag 1. Känns fortfarande helt bisarrt att jag inte kan berätta saker för dig, visa olika grejer och locka dig att köpa en ny mobil och inte köra på en snikvariant. ;)

Mina tankar har varit hos dig hela dagen och efter jobbet så var vi till minneslunden och tände ett ljus för dig och till middag blev det din och min favoritmat: fläsk och bruna bönor.

Jag saknar dig pappa! Mer än jag trodde var möjligt och jag längtar till den dagen vi ses igen! Men jag är övertygad att även om jag blir 90år så kommer det att gå rasande snabbt där du är, att tid inte har någon betydelse.

In Loving Memory - jag älskar dig







8 kommentarer:

Bodil sa...

KRAM!!!

Jeanette Wallén sa...

Vet du, Malin - ni är väldigt lika, du och din pappa. Tänker på dig och din familj! <3

T sa...

Fint

Cajsa sa...

Vad vackert du har skrivit, Malin! Känner igen mig, i april är det tre år sedan jag förlorade min mamma. <3 Kram

Miis sa...

KRAMAR OM!!!
>3

Kajsan sa...

Stor kram och du vet att du har ett hjärta av guld vännen! SÅ fint skrivet och jag kan bara ana hur stor din sorg och saknad är. Men han finns där och vakar över dig <3 Hoppas ni hade en fin dag trots saknaden. Många kramar från mig.

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack för era fina och värmande ord. Kram!

Virre sa...

Kram raring <3